I väntans tider.

...eller, rättare sagt, jag drar på allt för jag måste snygga till rummet, nagel grejer ÖVERALLT., måste ut med hunden och massa annat trams.
Så jag hittade en lista hos Erica, jag nöjer mig med den som underhållare.


Namn jag lyssnar till
Victoria, Vickan, Sötnos.

Någonting jag tycker om med mig själv
Mitt grymma självförtroende, och jag vet vad jag vill.

Någonting jag inte tycker om med mig själv
Att småsaker kan få mig till beslutångest, senast valet av glasögon.

Detta är jag rädd för
Att misslyckas.

Tre saker jag vill varje dag
Lyckas, skratta och att vara lycklig.

Tre saker jag absolut inte kan göra
Tre? Det finns tusen saker.

Detta vill jag göra just nu
Trolla mig till framtiden.

Bästa känslan
Mängder. När T håller om mig, när jag lyckas med något, när mina vänner skrattar..

Värsta känslan
Att misslyckas, och känna att jag inte duger.

Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har
Ett god syn på livet, och positivitet.

Följande tre saker vill jag göra innan jag dör
Få massa minnen att le åt, resa och bli mång miljadär..

Min käraste ägodel
All kärlek jag kan ge bort varje dag.

Något jag vill ha i present
Det ändras för varje sekund.

Detta har jag på mig just nu
Ut och gå kläder.

Favoritkläder
Det senaste i min garderob, en silkes rock !

Favoritdjur
Hund, utan tvekan

Skola - roligaste/tråkigaste ämne
När blev skola ens intressant ? Men får man välja fritt ur allt som finns, så det roligaste blir kroppens Anatomi & det tråkigaste är utan tvekan Matte.

Stjärntecken
Fisken.

En bok jag gillar
Inte utan min dotter.

En film jag gillar
The Green Mile

Favoritdoft
Tobias kroppslukt. Mumma

Detta äter jag gärna
Frukost, Lunch och middag.

Dricker helst
Törstsläckande.

Favoritgodis
Inget är gott i mängder.

Hit vill jag gärna åka på semester
Väst indien, SydAmerika.Jag ska till Brasilien och dansa samba !

Färg på mina ögon
Blå, ibland riktigt kristallblåa.

Min längd
164.8 cm. De åtta millimetrarna är väldigt noga.

Jag tror på
Mig själv !

Jag spelar
mig själv i ett otroligt bra liv.

Person jag beundrar
Min kära mor som lyckats med sin underbara dotter så bra.

Så här bor jag
I ett hus, med mamma och vovvan.

Antal döda krukväxter i hemmet
Inte en enda !! !!

Det här tänder mig
Tobias. det hade varit underligt om det var något/någon annan.
Och han lyckas alltid.

Det här gör mig avtänd
Negativitet.

Favoritfärg
Just nu, Lila. Nästa gång, kanske grönt ?

Favoritcitat
Jag kan om jag vill.
Vill jag, så kan jag.

Bästa present jag fått
Rätt mamma födde mig ! 
Men det senaste var alla hjärtansdag presenterna från Tobias, han överträffade allt !
 
Senast köpta skiva
Christer Sjögren till Styvfar.

Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är
Mina ögon, mina naglar, mitt leende, min midja.

Det jag är minst nöjd över mitt utseende är
Finns bara saker jag är mindre nöjd över. och jag ska inte klaga, bara jag själv kan göra något åt det.

Udda förmåga/egenskap
Jag sprider positivitet omkring mig.

Om jag vore ett djur skulle jag vara
Ett däggdjur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0