Idag är en bra dag !



dagen började med uppstigning, tog en lång promenad upp till bruks, vatten tornet, hjortakroken, och hem igen. Med min kära vovva, hon hade sitt lilla täcke på sig, då hon fryser något galet mycket. UschochFY !

Sen ringde jag A-kassan, så det är klart, bara några blanketter sen behöver man inte oroa sig att vara pengalös om något skulle hända.
Efter ringde jag till en arbetsplats, och hon ville att jag skulle komma dit dirket.
Förhöra mig ? Ne, det gick väldigt bra, vill jag, så har jag det.
Riktigt roligt, riktigt bra. Men vill jag?

Nu har jag precis gjort två tippar på Erica, de blev lyckade, vilket känns skönt, för snart ska jag sätta mig på tåget ner till Helsingborg, för tre timmars utbildning där.

 Jag saknar dig, två nätter kvar...

Kommentarer
Postat av: :)

minen!

2009-02-18 @ 16:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0