Jag är försvunnen, jag vet.

Mjo, dagarna bara rinner förbi. Försöker få ihop allt, men det klaffar inte alls, någonstans !

I natt vart det jobb, och senare idag fick jag ett samtal från TB att en tidningsabonent är arg på mig för att han tror jag har kört sönder hans brevlåda. ! NE, det har jag inte. Det finns bevis på, tillochmed min distrikts chef visste att det inte stämde. För han hade kollat färgen på brevlådan, och på min bil, om det fanns något, och inget stämde! HA !

Shoppade loss i Kstad med Sophie, mys. I allra högsta grad. Smink, skjorta, kofta, smink, smink, och lite smått annat.

Nu ska jag sätta mig och plugga på nagelsjukdomar. Äckligt, men tvunget.
Lite i taget, så går det nog in .
Sen har jag historia, nya uppgifter, varför inte börja i tid? Och även religion tills imorgon om jag inte minns fel?
Samhälle med, usch, detta blir ingen rolig kväll alls, någonstans.

Så nu försvinner jag, blir det uppdaterat här, är det inte jag. För jag kommer nog inte vara här försen, hm... fredag tidigast ?


 uhu.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja och storyn var ju verkligen jätte trovärdig med ;)

2009-02-04 @ 18:35:04
URL: http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0