Jag börjar få panik !

Den 23, alltså nästa måndag, börjar jag mitt 1 års långa vikariat.
Jag ska upp varje natt och jobba, jag ska gå i skola, jag ska orka plugga, jag ska utbilda mig till nagelteknolog. jag ska hinna öva.
Jag förstår faktiskt inte ännu hur detta ska lösas, dock vet jag att jag kommer lyckas lösa det, när dagen väl är där. Men just nu känns det kämpigt, mycket kämpigt.

Jag vågar knappt öppna ögonen och titta...

Någon som gör mig glad och positiv, är lilla Tilde.
Skickade över bilderna på henne till hennes mamma, som är min styvsyster.



Denna är helt klart min favorit !

Dagen fortsätter i pluggvärldens anda,och ikväll är det utbildning som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0