När jag har mycket att göra...

Just nu sitter jag här, drömmer mig bort i princip !

Jag har två prov på onsdag, och ett på fredag, och två inlämningar på torsdag !
Bra vecka Victoria !
Jag vet inte vart jag ska börja, det blev för mycket.
Att hinna skulptera naglar också, det är en jävla kamp med klockan...

men det är nog inte endast jag som önskar att dygnet hade mer än 24 timmar, min älskade Mamma är också en av dem.

Klickade visst hem två klänningar från Nellys nu. Lönen kommer ju i övermorgon, och jag känner att jag är värd dem, även efter helgens shopping med mamma.
Börjar dock tvivla på min kropps mått alltså, ha flan hände ?
Köpte världens vackraste plagg på MQ !!!!, jag handlar aldrig där, men det plagget var för stort. Jag blev jätte förvånad ?
Så nu visste jag inte hur jag skulle gå till väga med kläderna på Nellys, så jag var duktig nog och mätte ! Haha.

Klickat hem en prenumeration av Naglar i Norden ! Mys, och vackert.

Tröstshopping kanske ? jag vet inte...

Nu längtar jag efter Tobias sovgott samtal. Det ska bli skönt att höra hans röst.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det kan ha blivit fel med mejladressen. Det ska vara undestreck mellan kallenberg och 1, vet inte varför det alltid försvinner när man skriver det hör :P hehe

2009-02-24 @ 13:05:06
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0