Socialt som attan !



Filippa är försökskanin och på den tredje bilden är Inas nagelförstärkning med Franskmanikyr färdig.
Hon behövde inga tippar alls, då hon har så fina naglar i sig själv...
Ni får ursäkta mina  naglar på tredje bilden, men går man utbilding ser man ut som fanken, jag har förlängning på fyra av mina 10 naglar  !



Filippa i UV lampan, som gick paj någon stund efteråt.... Tackar Dalin över allt annat, som fixade en annan till mig  !
Filippas naglar är färdiga och på nageln har vi lagt på Angel Dust, massa glitter. Lite rosa. Sött som tusan.
Ina & Filippa gick även hem med varsin ojla de fått av mig !
Ni är guld tjejer, som ställer upp.
Om någon stund kommer Amanda, så ska hon få ett nytt set naglar också !

Kommentarer
Postat av: Jennie

tack själv :)

du kan adda mig på msn så kan jag skicka kallenberg[email protected]



oj, vad e de man har handen instoppad i där? haha

2009-02-23 @ 19:05:04
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0