Två stycken av tre klara !


Bild lånad från nagelgrossisten.se


Idag har jag över min egna förvåning gjort 2 manikyrer.
Fila, klippa nagelband, måla lack, massage, och värmevantar.
Jag blir avundsjuk på mina egna kunder.

Ska hinna med fem stycken innan tisdag, och som jag ser det, verkar det hinnas med flera än så.
Vilket är bra, då jag ska hinna göra en manikyr på 1 timme och 20 minuter.
Än så länge ligger jag 20 min över. Men det ska kunnas ta igen, lite i taget.
Malin och Ina blev väldigt nöjda iaf, så nöjda de kan bli av en nybörjare.

Jag längtar så efter slutprovet, min födelsedag när detta sker kommer bli grym !

Nu ska jag fortsätta med svenskan, strax klar.. !

Kommentarer
Postat av: sophie

Du är utamanad i min blogg.

2009-02-09 @ 09:13:51
URL: http://kallenberg.blogg.se/
Postat av: sophie

härliga nagalar =) då kan du snart fixa mina...

2009-02-09 @ 09:14:12
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0