Uttråkad.

Måttligt uttråkad vad jag i natt, jisses.
Lärde mig ett nytt distrikt, och för det första, hur i tusan ska jag komma ihåg alla vägar upp och ner ?
Detta distriktet var ju värre än femman. FY. Människan som lärde mig, var inte bättre.
Pratade om saker jag aldrig hört talas om, hans intressen, och han slutade aldrig.
Det är  bud på att ringa in till kontoret och säga, jag ger mig på distriktet själv inatt, men då blir folk arga imorgon när många antagligen inte får sin tidning !



Precis ringt min kära mormor, ska ta en lång härlig promenad med henne och hundarna.
Sen blir det helsingborg ikväll igen, och sista natten utan Tobias, sen kommer han hem !

I helgen blir det antagligen en visit i lund, och då får jag äntligen träffa min storebror. !
Vi är sämst i världen på att umgås, på min student i somras träffades vi sist. Och då kunde han inte ens stanna hela kvällen. Det ska bli kul att återse min andra genhalva. Dock är vi ju inte lika någonstans, förutom trevligheten och positiviteten. Kanske ska ta ett DNA test? :D

Morfar fyller år idag. Grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0