22.01.2009


Goddag. !

Gick inge vidare att somna igår kväll, lånade hem One Three Hill av Erica och där fastnade jag, och lyckades inte somna.
Jag kan inte somna med TV eller lampa på. För jag har intalat mig själv att man sover mycket sämre då, vilket stämmer. Så detta ligger psykiskt och gnager, och det slutar med att jag får trycka på knappen då tvkontrollen, så somnar jag.

Somnade 1 ½h innan  jobbet inatt. Måttligt trötter, tidningarna för sent och vi pratade sweden rock & sommar.

Igår myste jag och Erica till det, kladdkaka och snack. Mysigt, och Tack !

Om en timme åker jag till skolan, för med Malin kunna göra klart religions uppgiften, som absolut suger. Ursäkta språket.

Måste sätta mig ner med lite läxor ikväll, jag funderar över. Fotbollsträning eller läxor.
Hade velat träna, men sträckningen i låret sitter kvar. Men nej fan, jag ska träna !

Om 24h är min verklighetsprins på väg hem. Hem till mig. Som jag saknar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0