Äntligen !

Yes, uppstigning i morse, och dags för skola.
Allmän information, och tjaa, det känns bra att vara igång.
Nu i eftermiddag har jag min första lektion.
Och på en lektion, ligger jag inne med fyra ämnen  ! Känns bra att jag har en lärare i så många ämnen.
Historia B, Religion B, Etik, och Samhälle B.
Etik får man på köpet när man läser Religion B, och det skadar inte alls, särskilt när man inte gör något i ämnet !
Jag är mer ledig denna terminen, även om jag läser fyra ämnen mer, det känns konstigt.
Mest ser jag fram emot svenska C kursen, där Tarja endast satsar på tal teknik och skriv teknik.
Har varit på K-service oich plockat ihop lite saker, block, pennor, mappar.
Rensat ut min handväska, fixat till den nya kalendern. Det känns bra. nu kan man börja om !

Ina är på väg hit, snacka lite och fika lite. Men jag har nog allvarligt de segaste vännerna på denna jord !  :P
Men jag vet detta, så då är det ingen fara alls !

Är det bara jag som älskar vår vädret ute ? Mumma !

Om 24h sitter min kära i bilen och är på väg hem. Ni förstår nog om jag längtar ihjäl mig ?

Kommentarer
Postat av: erika

ohh ska du läsa religion/etik kan hjälpa dig ifall d ebehövs haha läste det i höstas ju. Antar att ni håller på med könstympning haha? hoppas du har det bra saknar min reskompis;) PUSSS

2009-01-16 @ 00:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0