Det skär i hjärtat när du lämnar mig.

Imorse var det dags igen. Tobias tog bilen och körde 35 mil ifrån mig. Jag börjar verkligen avsky det. stenhårt.
det är ju dig jag vill vara med.

Jag jobbade min sista egna lärodag inatt, det går galant !
Mina tre egna dagar har jag inte missat en tidning. Vilket jag är tusan stolt över, jag kommer ihåg i höstas när min arbetskollega fick en spricka när hon jobbat, och trillat i en trappuppgång, så ringde min vän Ken från tidningsbärarna.
Du måste lära dig en ny runda.
Jag fick EN lärodag. På ett distrikt som tar 3h ungefär.
dagen efter när jag jobbade själv, hade jag alldeles för mycket tidningar med mig tillbaka, och jag skämdes så mycket för mitt misslyckande. Hur mycket de än sa, att det var inge fara i med man ska inte klara det på en lärodag, så gick jag ner mig. Men jag tog tag i uppgiften, och jag var grym, nu flera månader efter, sitter det än i ryggraden och det är mig de kallar in, när hon är ledig.

nu är jag ledig i tre veckor innan mitt långa vikariat sätter igång.
Men under tiden har jag skolarbete i massavis, min nagelutbildning börjar på onsdag.
Och på onsdag kommer även Carolin hem. Hon har lekt nere i sanddynorna i SaudiArabien hos sin styvbror.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0