Duktiga MIG !

Tog tag i livet en liten stund.
Körde ner till jobbet, ordnade papper och lämnade nycklarna i facket till Lotta.
Köpte mig en dagbok, och ett ursött kollegie block för 69 kr !!!!!, men jag kunde inte låta bli !
Satte mig med datorn i näven, som fungerar utmärkt med mitt mobila bredband, tog tag i samhälls uppgifterna, och vips, så var det klart. Jag spelar en socialdemokrat som då vet allt precis exakt hur det ska vara ! sjukt jäkla galet.
Jag kan inte säga att jag är emot, men inte för heller.

Ikväll hoppas jag emil kommer och ordnar med min stationära dator. Jag vill bort med skiten.
För jag ska måla och tapetsera om. I massvis. I LILA ! I alla dess nyanser.
Det ska bli grymt, galet, och mysigt.

Sen får det bli lite läxa till, efter middagen ! För nu beställer jag en utsökt kycklingsallad från Arena !
Dogan gör världens bästa sallader ! Helt klart.

.... Tobias och hans militära vänner har ordnat med internet, underbart ! Vi är värdelösa på att prata i telefon, det flyter liksom inte på ! Så MSN är ju räddningen nu !  Galet, 4 dagar tills jag ser honom igen, det känns som en evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0