En helt ny syn på världen.

Från att ha levt utan en lins (trodde jag), och knappt sett något. Så är det en otrolig känsla att se normalt igen, med ett par nya fräscha linser i  !
Optikern kollade mina ögon, allt var okej, men, den andra linsen som skulle finnas i, fanns ej. Alltså har jag kört bil, utan linser blandannat. Inge bra alls.

Drog hem massa nya bågar, i alla dess färger och former. det ska ju vara pilotbrillor i de vanliga nu också. Hm?
Jag tror inte jag faller för det riktigt.
Sen skvallrade hon om att jag måste komma på fredag och hämta fler, de får in nyheter nu, då de var på mässa i helgen.
Man ska ju inte missa något ?
Tror dock jag kommer välja två bågar, så man har lite ombyte !, jag menar, man har ju ombyte i kläderväg på alla håll och kanter, varför inte i glasögon som är smycken ?




 mig idag.. skit i kvaliten !

   och massa kärlek.
Jag längtar efter dig varje minut Mr T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0