Ganska nöjd med vardagen.

Sådära ja ! Hemma från skolan och väntar på att mamma ska komma hem med lunch.
Har beställt sallad, och är vrålhungrig.

Jag vet nog inte riktigt vad jag gett mig in på i skolfrågan, men det är bara bita ihop, och tänka... bara denna terminen också. Svenska C ser jag framemot, men jag kommer få jäkligt mycket att göra framemot sommaren, när allt ska lämnas in, seminarium och det ena med det andra. Jag ska ju gärna orka jobba, umgås med vännerna och bara lyckas vara... Men, jag måste skaffa självdeciplin som bara attan nu !

  Bara en del av alla böcker. Det skaver i ögat något fruktansvärt !

Måste ner till banken och ordna ett nytt kort, visa kort.
Bankkort Visa
Det nya visa kortet hos SEB är fruktansvärt fula, men mitt andra är sönder slitet, och vartenda butik klagar.
Och de som inte kan slå manuellt med siffrorna, tjaa.. de butikerna har jag fått lämna med varorna på disken och kommit tillbaka senare. Galet. Det skaver verkligen  !
Sen tänkte jag, ett nytt Visa kort, till det nya året, nu när jag fått fast jobb och så. En guldkant i vardagen !
Dock hade det varit fräckt, att kunna designa om kortet. Som de kan på Swedbank, hos SEB går det bara om man har maestro, och det funkar ju inte alltid så bra utomlands och så. Så jag får helt enkelt stå ut. För byter bank, det gör jag inte !

Nu ringde Malin, så nu ska jag gå ut med lilltjejen, och sen bort och plugga tillsammans med henne och Frida.
Bet behövs i stora lass !

 och jag idag !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Laddad för BP?

2009-01-19 @ 17:19:31
URL: http://kallenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Laddad för lite BP?

2009-01-19 @ 17:20:54
URL: http://kallenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Laddad för BP?

2009-01-19 @ 17:21:36
URL: http://kallenberg.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha måste säga att det är skönt att höra att jag inte är ensam om att inte vara särskilt huslig av sig vid snart 20 års ålder! :D



Jag har läst ut dina böcker nu, om du vill ha tillbaka de och jag vill jättegärna låna fler -blink blink-



KÄRLEK!

2009-01-19 @ 17:33:47
URL: http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0