Guld.

Igår efter Tobias hade ringt, grät jag av lycka !
Han har aldrig helgtjänst = T kommer hem varje helg.
Redan v.7 är han ledig en hel vecka, och det med jämna mellan rum !
Jag som trodde detta skulle vara så jäkla tufft, har helt plötsligt blivit så lätt.
Stenen föll fort från hjärtat.

Sen åkte jag ner till Isabella, och satt där till minst ett i natt. Munnarna gick på oss som aldrig förr !
Mycket trevligt, det behövs. Prata av sig, med någon som förstår !

Har precis varit ute med vovvarna, kameran ballade ur igår och idag, så nu ligger den på laddning, så mina prinsessor kan fångas på bild. Har skickat mejl till Komvux om mina ämnen jag ska läsa, 550p kommer jag läsa.
De gillar det inte alls, men det struntar jag i. Jag kan om jag vill !

Ikväll blir det upptakts möte med fotbollslaget. Om framtiden, och nya spelare som kommer in.
Bara att bita ihop, det är inte det roligaste jag vet, men kvällen försvinner iallafall lite.

Just nu längtar jag efter skolan, komma upp på morgonen, göra något av dagen.
Ha något som får en framåt. Mjo.
Men allra mest, så längtar jag självklart efter nagelutbildningen ! Så jäkla roligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0