JA ! Lyckan hoppar i kroppen !



Tidningsbärarna ringde för en stund sen !
- Vill du ha ett långt vikariat ?
- OM JAG VILL ? ! 




Marie blir mamma ledig snart, så då tar jag över ett distrikt i stan ! Och det kan gälla ett år !
så jäkla skönt, pengarna kommer rulla in, jag behöver inte oroa mig !
Guld värt ! Ingen kan förstå min lycka.



Så, nu ska jag med glädje städa mitt rum och göra fint tills Tobias kommer hem imorgon !
Och mamma blir också glad. Överraska henne lite, i med hon sitter nere på jobbet och sliter för de förbannade momsarna !

Jag önskar bara att något sådant här kan hända mina vänner som verkligen behöver det också !

Godnatt ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0