Jobb och ledighet.



Uppstigning i natt... Kvart över 2 ringde klockan.
Då insåg jag att jag hade sovit för länge och hunnit hamna i den djupaste sömnen.
För det var äckligt jobbigt att gå upp, annars brukar det gå galant... När jag väl hör klockan det vill säga !
 - Det var galet löjligt. Rundan är på ungefär 2h, ungefär bara lägenheter, vilket jag älskar ! Åka hiss upp, springa ner ! Hur enkelt som helst.
Men nu körde vi ju varannan trappuppgång i med jag vet systemet. Så vi var klara efter 1 timme och en kvart.
Hm ? Jo då, redan innan halv fem låg jag i sängen igen. Ganska vansinnig, jag hade precis vaknat kändes det som.

Frida var ju vaken, så kunde skicka i väg ett sms till henne, och sedan få ett gulligt tillbaka.

Nu ska jag traska ner till stan, Tobias behöver hjälp med att säga upp sitt gymkort. Han har absolut inge lust till att betala så mycket pengar i månaden, och bara kunna använda det på helgen, och knappt då, för då är det vila !
Victoria är guld i bland, och det talar gärna Tobias om för mig.
Det gillar jag med min pojkvän. Han talar om hur mycket jag betyder för honom, alla tankar och känslor.
Det är guld av honom, för inte många lyckas så bra med det.

Kan det snabbas fram en månad nu? Jag står inte ut. Jag vill ja det överstökat. Jag är inte nöjd längre.
Jag ska överraska alla !


Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, jag kunde inte slita mig från de! Helt sanslöst bra! Du får jättegärna komma hitom och ta dig en smygtitt hur jag bor nu för tiden :D



Och tack för ditt sms. Ska genast kolla in det :)



SMACK!

2009-01-20 @ 11:58:42
URL: http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0