Lånar&Länkar !

Sitter här och läser i vänners bloggar.
Amanda Holm kan ibland lyckas skriva ner något, som får mig att le!
Nu hittade jag en lista hos henne, som jag tänker sno för att tiden ska rinna i väg.
Om en halvtimme ungefär ringer baby...

1. Hur gammal är du om fem år? då är jag 24, snart 25 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mamma&Nellie.

3. Hur lång är du? 164,8cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Dagboken.

5. Vem ringde du senast? Isabella

6. Vem ringde dig senast? Isabella !

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Gör tjejen? Nu är det pizza som gäller, saknar dig enormt ! / Tobias

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Mysiga sms är jag totalt galen i  !, men samtal går kvickare och man får mer gjort !

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? De var aldrig gifta, alltså hann de inte skilja sig heller ! :)

10. När såg du senast din mamma? För 1 minut sen när hon kom innanför dörren !

11. Vilken ögonfärg har du? Blå. Vackert Blå !

12. När vaknade du i dag? halv 6 någongång med pojkvän.

13. Vilken är din favoritjulsång? All I want for christmas !

14. Vilken är din favoritplats? Hemma i tryggheten !

15. Vilken plats föredrar du minst? där jag känner mig uttittad !

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jag fortsätter klättra på karriärsstegen i mitt framgångsrika liv.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? öppna garderobsdörrar, än idag.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mina vänner får mig att skratta alltid.

19. Hur stor är din säng? 1.20 I think.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och ! ! Mycket grejer kräver mycket utrymme !

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6-7 stycken.

23. Hur många landskap har du bott i? 1!

24. Vilka städer har du bott i? En !

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Snygga, klackar skor !

26. Är du social? Ni kan inte kalla mig asocial iaf !

27. Vilken är din favoritglass? Isglass !

28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdekaka.

29. Tycker du om kinamat? ne, men Thaimat faller jag lika tungt för som en sten från bar himmel !

30. Tycker du om kaffe? Uhu, Fy !

31. Vad dricker du till frukost? Smoothie !

32. Sover du på någon särskild sida? Åhja !, Men, den sidan vet jag inte på förhand, det kommer när jag väl är där

33. Kan du spela poker? Ja, men galet tråkigt

34. Tycker du om att mysa/kela? Närhet är guld

35. Är du en beroendemänniska? om? Jag blir beroende av det minsta lilla !

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej? Inte på rakhand iaf !

37. Vill du ha barn? Åhja, när jag är ekonomiskt oberoende. barn ska väl ha det bra ?

38. Kan du några andra språk än svenska? Yes

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Ett ord, Medelhavet !

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor, presenter.

42. Äger du dyrbara smycken? Ja

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Serier i mängder.

44. Kan du rulla med tungan? What?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Tuff en, har ingen idé alls !

46. Sover du med gosedjur? Nej. Jag har en pojkvän och hund.

47. Vad har du för ringsignal? Nej, så tjock du har blitt - Chinox

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? I Mängder !

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Kuddar.

50. Flirtar du mycket? Ja. Men nu har jag flörtat slut på det allvarliga !

51. Kan du byta olja på bilen? Olja, Spolarväska, vet var batteriet sitter, jag är mästare !

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej  !

53. Vilken var den senaste boken du läste? The Dirt - Mötley crue

54. Läser du dagstidningen? Ja.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej.

56. Dansar du i bilen? Galet mycket.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? RiX FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? saker i kalendern.

59. När var du i kyrkan senast? När jag kände att tankarna skulle gå till pappa.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Martina.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? hatar att campa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0