Måndag kväll och Fredags bilder.

Sitter i soffan, men dator och hund i knäet.
Min lilla primadonna har blivit så kelen på sistonde, hon lämnar inte famnen.
Hon är hellre i armarna på en, än att gå själv.. Bortskämd ?

mitt trådlösa internet är inte bästa vän med mig ikväll alls, vansinnig. tokigt.

Tobias har det bra i Karlsborg iaf, och tur är väl det. han talar iaf om för mig hur mycket han saknar mig, och jag blir så tom i kroppen då, sen fylls hela jag med lycka !
Han ringer runt 10 när deras dag är över, jag bara väntar på att höra,
sötnos, jag kommer hem till helgen. HOPPAS HOPPAS !

Ikväll börjar en ny serie, Lipstick Jungle, om jag inte hörde fel, är det av skaparen som gjorde sex and the city.
Hur likt blir det ?



Issa, Jag.  -  Ina och jag.
Jaa Ina har kläder på sig, men vi förstår verkligen inte hur hon lyckades dölja detta så bra ? :)

  

Ina visar klänningen !   Issa enbart bus

  Och lilla jag.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0