Måste ta tag i.

Mina ögon trillar ihop när som helst, verkligen. om några minuter har jag redan varit uppe i 12h. jobbigt läge.

har en del grejer att ordna med alla hjärtans dag, för jag planerar i förväg. jag älskar det.
att ge bort presenter och se ett leende på folk. jag har hittat det bästa!



En dagbok tänkte jag faktiskt ta och köpa, jag tror det inte kommer vara roligt när man är äldre, och inte har något att läsa i om sitt förflutna, vilka drömmar man hade, galna upptåg, vänskap, kärlek.

Jag har iaf ringt förra chefen Bosse. ett plus i kanten.

Måste försöka plugga med, prov på torsdag, och jag har inte öppnat böckerna.



Koffeintabletter, why not ? Dock har jag inte sådana, utan något liknande, men inte är konstgjort utan kommer från växtriket, ni vet, hälsokost, och de funkar galet bra  !
Man blir inte "toppad", så som man blir av koffeintabletter du köper på apoteket. Utan dessa får piggheten att gå upp till en gräns, sen håller den sig där, lagom och länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0