Mobilt bredband.

 Tele2 säljare vandrade visst upp till mammas företag idag.
Och höll föredrag om telefoni, mobilt & bredband.

Mamma skaffade en lila mobil, galet. Hon har suktat efter den i flera månader. Hon struntar fullkomligt i hur mobilen är, bara den är lila ! Kära mor min !

Sen ordnade min kära mor ett mobilt bredband, hon orkar inte med mina vansinnesutbrott om internetnätet längre.
Örk&Fy på mitt.
Spelar ingen roll om vi har trådlöst eller ej, linan släpper... gång på gång.

Mobilt bredband Maxi - 0 kr/min fram till 1/4-09! Modem, minneskort och frakt ingår!

Så denna rara kille hade ordnat ett mobiltbredband till mig, halverat mammas telefonkostander på jobbet, och skaffat henne en lila mobil.
Jag tror, han får dagen ros
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0