Mot framtiden.

Sitter här hemma, uttråkad som oftast. Jag blir lätt rastlös.
Jag längtar till nästa vecka när skolan sätter igång. Äntligen få skriva massa i kalendern, bry sig om något, stiga upp och snoffsa till sig för något. Känna att man verkligen gör något. Jag står still !
Jag vill ha rutiner, i massvis.
Tyvärr förlorar jag en viktig rutin på söndag, men jag får stå ut ! Vi kommer klara det. !

Imorse steg jag upp i vettig tid iaf, drog upp Tobias, och åkte till banken.
Om några timmar är allt med mitt lån, utbildning och allt färdigt. Det ska bara betalas, mamma måste komma hem och hämta fakturan.
Jätte jobbigt att ha en sådan hög faktura, jag har inte fått beställa något på internet med faktura, de flesta företag har hjälp av något företag som kollar hur man ligger till med betalningar, och när man har för höga fakturer stoppas det, så jag måste dra allt med kortet. små jobbigt.



Ge mig framtiden nu. Det känns som om allt går bakåt, och inte mot ljusare tider. För det har börjat snöa,och jag gillar inte läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0