Nail And Beauty School !

Igår var det dags, jag startade hemmifrån i god tid, och var där ungefär 20 minuter innan. Första intrycket är mycket viktigt !

Jag och tre andra tjejer, en som ska starta företag i Grekland blandannat, som är född och uppväxt i Karlshamn.
Vi pratade och lärde oss massa nya saker ! Jag är laddad, detta kommer bli så roligt   !

Snart är det dags för skolan en stund, prov i religion B & Etik. Ligger nog rätt bra till, men ska ändå titta igenom det en gång till, sen tar jag bilen ner till Helsingborg igen, och kör tre timmars anatomi ikväll.

Imorgon kommer Tobias hem, vilket jag ser framemot något så extremt mycket, sanslöst ! Ska bli skönt att få hem honom igen ! Fick precis ett sms från Sophie, på lördag är det vin och spelkväll hemma hos dem. Galet roligt.
Dock har både jag och T vinnar instinkten med oss, i vad vi än gör. så vi får väl se hur det slutar?  !

Nu ska jag återgå till min lilla värld, med musik, hunden i famnen och böckerna i handen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0