Nu har du åkt.

I morse strax efter sju åkte tobias.
Han har nästan 5 timmars bilresa framför sig, och nu avklarat två.
Det känns tungt, mycket tungt.
Vi vet ju inte när vi ses igen, kanske redan till helgen.
Hoppas på ett bra schema.

Det känns helt okej nu, men ikväll, imorgon, i natt.
När jag inte kan träffa honom som jag vill, när jag vill, hur jag vill, var jag vill...
Men de säger, Kärleken övervinner allt. Och det tamejfan stämmer i detta läget.

Idag ska jag iaf jobba nere hos mamma, måste hålla igång.
ensamheten kan bli hemsk. Men hans starka militära sida får mig också stark.




Hoppas alla får en bra start på en ny vecka  ! Jag ska göra mitt bästa.


Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har rätt, kärlek övervinner allt! :)

2009-01-12 @ 13:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0