Onsdag.

Men jag vill ha torsdag. !

Imorse gick jag powerwalk på över en timma ! Riktigt skönt ute, inte kallt någonstans !
Sen somnade jag om en timme, och nu ska jag alldeles strax gå ut med Nellie. Sickan vet jag inte var hon är idag, så vi får gå själva !

Skola imorgon bitti, vilket ska bli roligt. Jag verkligen längtar efter att ha något att göra varje dag.
I övermorgon kommer hjärtat heeeem !  :)
Fotbollsträning ikväll. Några nya skulle komma förbi träningen ?  hm?


En viktig sak ! Min storebror fyller år idag.  ! hela 23 år, han säger att han blir gubbe.
Då menar han samtidigt att jag är i hop med en gubbe och det håller jag inte med om !
Min barndomskamrat Hanna Nyberg blir 20 idag. Sicken jävla milstolpe alltså  !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag åker den 23 e februari vickispickis! :)

2009-01-14 @ 16:17:25
URL: http://sandramarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0