Plugghäst.

Som jag sa till Tobias för några veckor sen.
-Om någon där uppe frågar hur jag är som plugghäst, säg att jag är tönt och pluggar sönder mig.

idag ringde Malin vid 9, upp och hoppa och vidare till skolan efter en stor och stadig frukost.
Smoothie med blåbär och jordgubbar, macka med kalkonkött, (jävligt fettsnålt, inte massa äckliga vita ränder man får stå och skära bort.), och avokado med räkröra ! Mumma ! Eller vad säger du Frida ?


Nu har vi gjort klart Religions frågorna, så nu är det bara att öva in dem lite snyggt, och sätta bra poäng på provet på torsdag, jag är ganska positiv till det just nu  !
Bara Historia B, Religion A och Svenska läxa kvar, jag tar lite i taget !

Klockan tre ska jag till optikern och få nya linser och beställa nya glasögon. Jag hittar inte mina, de har varit borta sen i November ? Jag hade de alltid innan.


Kommentarer
Postat av: Frida

ÅÅÅHH, vad jag håller med dig om kalkonköttet! Hata vita fettränder, kalkon ftw! ;) Och oh yes, avokado & skagen slår allt med hästlängder! ;)

2009-01-28 @ 19:37:02
URL: http://fridii.blogg.se/
Postat av: HAHA

HAHAHA DET ÄR JU HARRY POTTERS GLASÖGON! SÄTT PÅ DOM PÅ TOBBE SÅ SER HAN UT SOM HARRY POTTER!!!

HAHAHA!

2009-01-29 @ 16:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0