Sammanfatta 2008 ganska enkelt !


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten, Jag var på min första skidresa och stod på skidor för första gången i mitt liv blandannat!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, Och det blev inga nya för 2009 heller.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japp, faktiskt.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
kom igenstans 2008, förutom lite tyskland och danmark.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Allt kan alltid bli bättre !

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
19 oktober.

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag skrapade ihop mina pengar alldeles själv. Jag gick ut skolan.

9. Största misstaget?

Det finns säkert miljoner sådana, men man lär sig av dem !

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget viktigt.

11. Bästa köpet?
Åre resan, Stockholmsresan x2.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, Alkohol, Presenter.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Förtroende på jobbet, Att T blev Min, bara Min !

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Det kommer jag på när jag hör dem !

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Skrattat, sparat pengar.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vara elak, den personligheten måste jag bli av med.

18. Hur tillbringade du julen?

Med familj och pojkvän.

19. Blev du kär i år?

Ja. Varje gång jag tittar på min man !

20. Höll det mellan er?
Åh ja, och framtiden ser ljus ut !

21. Favoritprogram på TV?
Serier överhuvudtaget.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag har lärt mig att inte hata, att tycka mindre om. och absolut, det kommer man aldrig ifrån.

23. Bästa boken du läste i år?
The Dirt, Av Mötley Crue.

24. Största musikaliska upptäckten?
Naa.

25. Något du önskade dig och fick?

Pojkvän, Jobb, Skola, Kärlek.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Då ordnar jag det själv.

27. Årets bästa film?

Sex and The City The Movie, Mamma Mia.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Studie dag i skolan, var i Malmö med min bästa vän Isabella och spenderade pengar !

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, Så kan man inte tänka.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Mycket förändrades !

31. Vad fick dig att må bra?
Familj, Tobias, Vänner, Skratt, Upplevelser.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag valde bort mitt frikort ! ;)

33. Vem saknade du?
Mina syskon som plötsligt tog avstånd från mig och min bror. efter att bara kännt dem i ett år ungefär.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Det är mängder. Emmy är en vän jag uppskattar otroligt. Frida Nilsson kollega och skolkamrat, som gör att man slet sig upp ur sängen iaf. Carolin Rubin, en tjej med världens bästa personlighet.
Och sist men inte minst, jag lärde känns mig själv ända in på djupet. Det är guld värt !

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Såg din sammanfattning av 2008 och undrar om man skulle kunna få lov o "låna" upplägget,, (inte svaren):)?? Mvh Maria

2009-01-09 @ 22:10:07
URL: http://krian.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej. Såg din sammanfattning av 2008 och undrar om man skulle kunna få lov o "låna" upplägget,, (inte svaren):)?? Mvh Maria

2009-01-09 @ 22:10:21
URL: http://krian.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej. Såg din sammanfattning av 2008 och undrar om man skulle kunna få lov o "låna" upplägget,, (inte svaren):)?? Mvh Maria

2009-01-09 @ 22:11:35
URL: http://krian.blogg.se/
Postat av: marielle

vadå?

Hr dina syskon tagit avstånd från diiig? fattar ingenting!

Och vad ska du ha ett mega lån till?

Uppdatera mig, jag saknar dig!!

2009-01-11 @ 14:36:34
URL: http://mariellefrimodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0