Socialt umgänge !

Ikväll ska jag och min Man Tobias hem till hans kusin Robert, och Sophie.
För lördags mat, spel, och drinkar !
Dock, blir jag nykter, då mitt vin är uppdrucket, och Ina har inte lämnat tillbaka !
Men ingen skada skedd, Alls, Någonstans !
Det är bara att börja vänja sig, sen är jag ju nykter i princip alltid, då jobbet inte går att kombinera med Alkohol.


Jag har varit allmänt flitig idag, besökt Emmy, Pluggat med Marcus, och nu socialt umgänge på kvällen.

Jag längtar redan efter nästa veckas slut, då kommer Tobias hem igen, och är hemma en HEL vecka !
Det är magiskt bra, enligt mig. !



Hoppas alla andra får en trevlig kväll ! Rock ON !

Kommentarer
Postat av: Sophie

Nej nej nej, ingen är nykter här. Har redan korkat upp och tjuvstartat!!

2009-01-31 @ 19:16:15
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0