Vad tiden går !

Lördag, och alla redan den 3 januari !
Nyårsafton, tjaa, det blev riktigt bra. Jag slutade kl 10, och halv 11 var jag hemma i Sölvesborg för att snabbt som attan byta om och upp till Centrén, robert och Sophie för att fira nyår ! ! !

Det blev bra, mycket bra !
Jag hann ju aldrig dricka i kapp de andra, men  vad gjorde det?
Min Tobias var helt fantastisk hela kvällen, en bättre man finner jag aldrig.
det blev en massa skjutande, trots att jag hatar raketer, och när kl var 3, begav vi oss hemåt.
Jag och min Tobias delade även hjärta på tolvslaget, han fick det av mig i födelsedagspresent när vi var i sthlm, och jag har inte förstått varför vi inte delat det, och även varit orolig.
Men han valde det bästa tillfället någonsin. Han kan verkligen överraska mig !



I min del står det ett T, och i Tobias del står det ett V.
självklart.

Sen har vi bara döat ut dagarna, jag har ångest, jag har inga rutiner, jag får i mig dålig mat, ingen motion.
eller jo, motion har jag fått varje natt i en veckas tid nu. Jag har ju jobbat, cyklat ut med morgontidningarna.
Men så många motgångar jag har haft på en vecka som tidningsbärare, har jag inte haft på hela halvåret jag har jobbat där totalt.
Kedjan har hoppat, punka på cyklen, 9 grader kallt. ja. men det har gått.
Och jävligt bra !

Idag ska vi möta upp sophie och robert, även Jennie och André.
Vi ska bowla, och det känns underbart ! Det händer något !

Imorgon är det en vecka till Tobias flyttar, flyttar långt i väg från mig. jag kommer gråta mängder.
Men så mycket vi vill detta, och har sådana framtidsplaner, så kommer åren gå snabbt !




kolla in sophies ögonfransar, jag blev kär.
Tobbie sjunger fin fint !


Kommentarer
Postat av: sophie

haha så vi ser uuud

2009-01-03 @ 21:57:50
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0