Sommaren är snart slut ?

jag är helt inställd på att sommaren är snart slut.
Det går himska fort, och det grämer i mig.

Killebom är över, nu inväntar jag bara min och Tobias resa ner till värmen.
14 dagars sol. Det är det enda jag behöver för överlevnad. Jag hoppas på olidlig värme, gärna nära 40 grader, det ska vara så varmt i vattnet att det knappt känns att man svalkar sig.


Jag hejar på morfar varje dag, och bakslagen vi får gör mig mindre.
Men jag ger inte upp, det är du som ska ta med mig fram till altaret om 10 år.


Kommentarer
Postat av: Sophie

titta vilken fin bild jag la in på dig =)Blir det bio i kväll??????

2009-07-06 @ 18:19:51
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0