Sweetheart.



Helgen bestod av jobb, sovande och massa OC. Absolut, jag har blivit beorende.
Lilla Alexandra 2 år var på jobbet, numera är hon min lillasyster, min chef är min far.
så tror gästerna iaf, and heeey, vi bjuder på det !

- det är bra med familjeföretag !



Och var någonstans är jag och chefen lika ? Dessutom talar han 08 dialekt, och jag sölvesborgska ? Inte så viktigt, alls.
Han har grymma pigment i huden efter alla sina år som ägare av krogar i Spanien, han är riktigt brun.
Jag, är inte ens i närheten.


Idag består kvällen av kund, och senare jobb i Mjällby. Lön i veckan, känns riktigt bra.
På fredag kommer Tobias hem, då har vi varit i från varandra i 15 dagar. Och en sak ska jag berätta ! Det kommer aldrig mer ske, att vi är ifrån varandra så länge igen. Och jag är de lyckligaste någonsin. det ska bli skönt att få hem min man.



Du kommer hem för gott. Somna i min famn varje natt, leva ett liv ihop, och inte på långdistans.
När du sa det, hoppade hela mitt hjärta till. Du är guld.

Kommentarer
Postat av: Erica

Tjosan tösen. Hur går det med Malins oth box? Hon messade mig tidigare idag och vill jätte gärna ha tillbaka den.



KÄRLEK!

2009-06-15 @ 18:40:59
URL: http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0