.

Jag är på hemmaplan. tillbaka till vardagen.
Jag kommer vara borta denna vecka, absolut. Jag har inte ork.
Jag har insett vad Mr T betyder för mig. Han gör mig hel. Bättre ord finns ej.
Imorgon börjar veckan på nytt, det ska egentligen bli en tusans händelserik vecka...

Måndag - Skola, Naglar på Erica, Plugga, Träffa Jerker ordna med visitkort, jobba.

Tisdag - Naglar på Emma, Plugg, Sista lektionen på nagelutbildningen. Lektionen vi alla längtat efter -> Nageldekorationer. jobb Emmy kommer hem !

Onsdag - Skola + prov i NK A, träffa mina vänner som ska vara modeller inför slutprovet till Nagelteknolog, Stålmormor fyller år. Jobb. Inlämningsarbete i Religionen.

Torsdag - Jag fyller 20, Helsingborg hela dagen, teoretiskt och praktiskt prov. Nagelteknolog, here I come ! jobb.

Fredag - Prov i skolan, religion, jobb, kalas för mig med släkt och vänner. Älskling kommer hem.

Lördag - Jobb, FEST för hela slanten. Farväl tonåring, Hej Vuxenlivet.

Söndag - Mer död än levande.

Det är tur att vissa av mina vänner inte läser bloggen, särskilt de som ber mig lugna ner mig 200 km/h.
De hade bokstavligt talat kört över mig, för att jag skulle lugna ner mig.
Vita lögner är bra ibland, men jag använder de för ofta. Jag vet att detta inte är sunt någonstans,
men vill man, måste man kämpa. och än så länge klarar jag det... än så länge.

Godnatt. 3h tills jobb.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar okej :) vart är det du ska jobba med naglarna? hör gärna av dig för jag är sugen ;)

jag ska föresten ha din morfar som modell på mitt gesäll så jag träffar honom om fredagarna och övar ;) trevlig prick! :)

2009-03-09 @ 18:45:57
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0