Inte jag inte !

Jag tänker inte klaga över vädret, aldrig.
Jag jobbade i snöstormen i natt, och det var då fan inte roligt. alls, någonstans. TUSAN.
Snön piskade mot ansiktet, och jag såg ut som själva michelingubben när jag var färdig. Än har inte jobbkläderna torkat.
Men herrejävlar vad grym jag är som gör det.


Precis tagit en lång promenad med vovvarna, och min älskade vovva fyller 2 år idag. och mormor, hon fick följa med.

ska snart göra mig i ordning, ner till salongen. Måste börja ske saker och ting där.
Mmmyepp.

Imorgon kommer lönen. Fetelönen.
Älskling åkte till skogen idag, 6 nätter under bar himmel. Hoppa batteriet på hans mobil håller. annars blir jag ledsen.
MYCKET. tusan. Jobbigt att vara i från dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0