jag har fått en fix idé, IGEN !



Min kusin är minst lika mycket djurvän som mig. Jag fachineras av henne.
Hon har nästan ett helt zoo hemma hos henne själv, kanske inte så lustigt, då hennes pappa (min morbor) och hans fru äger den största djuraffären i Kristianstad. Kristianstads zoologiska.

Det senaste som kommit till deras familj är 2 marsvin, maria ägde mamman till dessa små liv, men som dog under förlossningen. maria matar nu dessa med flaska. Och de växer och knakar !

Nu har jag fått på huvudet att  jag ska ha marsvin. Ett eller Två. Brun och vit färgad.
De är som hundar med konster och trix.

Jag får nog vänta tills nästa lön har kommit, och se hur mycket det blir kvar av den. !
Isåfall smäller jag till !

Långhårig eller korthårig ?


eller rent av ett naken marsvin?
Jag har ju redan fallit pladask för naken katt och naken hund.
Min Kusin Maria har även där redan ställt sig i kö för en nakenkatt.


Nakenkatt - Sphynx


Bild hittad på googles bildsökning.

Kommentarer
Postat av: Sassa

Vilka fina kläder du hade på din 20 årsfest.

sen undrar jag vart din bästa vän issa tagit vägen?

du nämner inte henne.

grattis förresten!

2009-03-16 @ 18:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0