Kärlek på hög nivå.

Imorse lämnade min älskade Tobias min famn, och för att vara borta  14 dagar.
Jag orkar inte ens räkna nätterna.
Denna helgen har de helgtjänst, ska ligga ute i skogen och härja, och nästa helg igen, åker han till sin goda vän Marcus i Oslo. Grabbkväll för hela slanten, och det är han värd enda ut i fingertopparna. Han kommer hem på söndags kvällen sen, och då har han frivecka ! GULD.

Men jag hittade något mys hos min vän Emelie's blogg.

Vad heter ni? Victoria & Tobias
Hur träffades ni? Genom min förra vän I, ute på krogen.
Hur länge har ni varit tillsammans? Enligt mig 5 månader, enligt prinsen 9 månader !
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej, Han jobbar inom militären långt iväg. Men så fort han är klar där, om 1 ½år, då så!
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Ja
Isåfall, vem kör bäst? Jag är fartdåre, Han följer fartreglerna. Välj själva !
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut. :)
Vem sa " jag älskar dig" först? Galet, jag har tappat minnet. Men jag tror det var jag som fick ta första steget !
Vem är äldst? Tobias.
Vilka stjärntecken är ni? Fisk & Skytt
Vem fyller först på året? Jag, (12 mars vs 4 December)
Vem är längst? Prinsen.
Håller ni i handen på stan? Absolut, finns inga andra alternativ.
Har ni någon speciell låt? Apologize med One republic. Kvällen vi träffades, dansade vi sista dansen till denna.
Har ni stora framtidsplaner? Gigantiska. Det är allt från små weekends, till hus, barn, hund och volvo :) haha
Har ni gråtit i varandras armar? Jepp, vi avskyr att behöva vara ifrån varandra om veckorna.
Vilket är ert bästa minne? Mitt bästa minne är dagen han blev MIN, och jag kan nog säga att det är detsamma för honom.
Vem lagar bäst mat? Tobias, helt klart. Jag är en bortskämd snorunge.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi äter god mat, träffar vänner, myser, pussas.
Ger ni alltid varanadra en puss när ni ses? finns inget annat alternativ.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Hahaha, Nej. Kanske 300meter !
Brukar ni bråka? Nej, absolut inte. Vi har lovat varandra att inte bråka, då vi mest pratar över telefon.
Om du bara fick lova honom en sak, vad skulle du lova honom då? Jag har lovat honom, att vara trogen under hela vårt förhållande. Det är A & O i ett förhållande.
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varandra? I min dröm ser det ut så, och jag kämpar varje dag för att mina drömmar ska bli sanna !
Ringer eller SMS:ar ni mest? När han är hemma, samtal. När han är i Karlsborg, är det både och!
Vilken är hans finaste kroppsdel? Jag föll för hela honom.
Brukar någon av er prata i sömnen? Han brukar skratta gott åt mig !
Hur långt skulle du kunna gå för honom? Långt. Det  finns inga gränser.
Beskriv den du älskar med tre ord Oslagbar, Kärleksfull och Magisk.
Hur skulle ditt liv se ut utan den du älskar?  Tänk inte ens tanken!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0