När jag inte lyckas.

Igår när jag skulle leka nageldekorationer gick något snett.
Tusans snett.

Tipplådan föll rakt i golvet innan jag hann börja. Det resulterade i alla tippar i de 10 storlekarna i en salig blandning på golvet ! !

det var bara att börja rensa... och inga dekorationer gjordes. Jag var arg !

 

Igår var även Billy på besök. Billy är en blandning av dansksvensk gårdshund, smålandsstövare, och labrador.
Han är 9 månader om jag inte har fel för mig, Birgitta som är mammas väninna tog hand om honom då djurens vänner plockat honom från ett hem där har blivit slagen, inte fått mat osv.
Han var förbaskat fin, men oj så osäker.
Men Billy ska bli grym, om inte min Nellie hoppar upp mot halsen på honom igen och rycker av halspulsådern !
Vad ska jag göra med min lilla tjej, hon är aggressiv som en tok på stora hundar. ?

Här är Billy !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0