Nu åkte min hjälte.

Tobias lämnade för en stund sen min famn, och här sitter jag och gråter.
varje måndag, samma sak. Jag kommer aldrig lära mig, för jag avskyr att han måste lämna mig.

Har gjort klart Svenskan precis, rätt så nöjd, dock talet blev inte så bra som jag hade velat. Jag var mest förbannad när jag skrev om det, då det handlade om artikeln i aftonbladet igår, om när hundar avlivas för att deras, ursäkta mitt språk, men vidriga och hemska ägare har tappat intresset..
Som jag alltid har sagt, och kommer fortsätta säga.
Ni som inte har tid till en hund, jag hoppas aldrig, aldrig att ni får barn. För barn kräver lika mycket tid.

Snart kommer folket som ska med till skolan, sen blir det en tripp till Dalin i eftermiddag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0