Om man bara tar tag i saker.

Mjo, skolan idag, gick väldigt bra. Jag är grym på att redovisa. :)

Sen blev det sömmerskan med mina fin byxor, de behövde läggas upp någon centimeter. som alltid när det gäller mig och byxor. mjo.

Ner till salongen, mamma följde med för att se. betala hyran för April, och lite små prat sådära !

Nu ska jag susa ner till falkvik, har manikyr och nagelförlängningsprylarna med mig.
Pamela och hennes syster ska bli omhändertagna av mig några timmar.



Tackar killarna för en trevlig avslutning på kvällen igår, Robin, Adam och Andreas. Kollade igenom fest bilderna som de ville ha, och jag var tvungen att se klart the Mentalist.

11 nätter kvar har Tobias räknat ut, jag är tusans glad att jag jobbar bort de nätterna. Det är hemskt att somna och vakna utan honom.

Kommentarer
Postat av: Sophie

När ska du fixa mina naglar? de behövs snart göras om!!!! Puss puss

2009-03-26 @ 08:20:14
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0