Dåligt, Sämst, Himskt.

Jag är värdelös på att blogga.

Kanske för att Älskade T är hemma i massvis, (han åker inte imorgon, utan stannar hemma en vecka till !!!!!)
jag jobbar som en tok. jag vet, det är inte normalt med arbetsdagar på 02.30-21.30, men min lönecheck blir inte heller  normal då, och jag älskar att roa mig, på mit vis.


Italien eller Kroatien eller Kos ? Sommarsemester med pojkvännen, men vi kan inte bestämma oss. VAR ?

Fotboll på gröna vallen kl sex. Nättraby får stå för motståndet.
Låt oss få en poäng iaf.

Men jag har iaf gått och skaffat mig en blogg coach,  Tobias. Han tvingade mig igår att ta foto när vi lagade mat, för att ha som minne och till bloggen. :) Så det blir nog bättring... men veckan ser tung ut. MYCKET JOBB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0