En resa till värmen.



Igår kom ju älskling hem som sagt för att göra fystestet. Han klarade det galant, nu väntas besked om han kommer vidare på mentaltestet... Hoppas verkligen.

När han kom hem, var maten lagad av mig, och vi gick ner till resebyrån.

vips, så hade vi beställt en 14 dagars lång resa ner till Grekland, KOS !
Känns riktigt bra och fantastiskt. Åker siste juli :) Priset var skrämmande bra. Nästan för bra !
Men ååå vad vi ska njuta, åka över till Rhodos, Turkiet. Älskar Båtresor.
Ta och hyra moped, bada, sola.

Att få åka under högsäsong ner till Grekland, då värmen är på topp. Med min älskade Tobias är en dröm som blir verklighet. Jag älskar när det nästan är olidligt varmt och man nästan lider av att vara i solen. Den känslan kan inte toppas av något.

Idag hände även en sak, som jag tänker hålla lite tyst om. Men bara positivt. Älskade du.






Vårt hotell. !

NU ska jag njuta av dagens slut med en kvällspromenad med vovvan !

Kommentarer
Postat av: sophie

håller en tumme för lilltobbe på testet, hur avundsjuk jag än är

2009-05-27 @ 16:28:50
URL: http://kallenberg.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad kul att ni med bokat! :)

2009-05-27 @ 17:04:49
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0