För första gången och aldrig mer !


Inatt när jag och Filippa jobbade så när vi tittade neråt på en gata såg vi en helvetes massa katter.

När vi kom dit ungefär 10 min senare ser vi att två katter parar sig, plus att de andra katterna betedde sig som om de satt på bio, första parkett och tittade på. VI HÖLL PÅ ATT ÄCKLAS IHJÄL.
Dessutom slutade de inte när vi kom i närheten, han juckade tusan.
Tviii  sa jag, och bort från dem ville jag.



Vi ser mycket roligt om nätterna, men detta var det värsta.
Filippa hann också skrämma upp mig precis innan vi jobbade då hon träffat på en konstig man. Nojja över att han skulle förfölja oss.

Så Roligt att ha Filippa med, jag är så stolt över henne.
Det är lite krut i dig tjejen. Det gillar vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0