Han måste skämta med mig...

Varit på jobbet sen klockan 10 imorse. Medans den nya tjejen fick göra slitjobbet, gled jag mest, tog det lugna jobbet och fick special uppdrag av Bosse. Jag gillar när jag får designa om rummen. :) Elvis rummet håller jag närmast hjärtat än.

Imorgon ska jag börja halv nio, jag tror han drivermed mig, han vet att jag jobbar nätter också. Men annars, jaaa. tja vad ska jag göra ? Tacka och ta emot, gå dit med ett leende, jobba in pengarna !
Imorgon ska det utföras manikyrer också, jag tycker om det, verkligen.

Hur ska jag hinna med allt, dirket efter salongen blir det tillbaka till Mjällby för servering, jag gillar servering.

Inatt var sista natten Filippa följde med som lärling. Dock ska hon nog följa med en dag nästa vecka med så hon är säker på sin sak !
Tänk, En vecka till Rock. Myyys !


jag tror jag får en skräck exemplar på en kund på fredag. Hon ville verkligen inte gåtillbaka till den nagelteknolog hon varit på och undrade om jag kunde ordna till dem. Jag ska göra mitt bästa, absolut ! Det blir bra. Jag tänker bara på en kund jag har som varit hos en nagelteknolog, och när denna tjej skulle ta bort materialet på min kund, då DROG hon bort matrialet. Den värsta känslan som finns.
och hon svarade, - det finns inget annat sätt att få bort matrialet på.
OKEJ ? Var i tusan har du gjort din utbildning ?

MAN FILAR BORT MATRIALET, DET GÅR FORT, OCH GÖR ABSOLUT INTE ONT !

Kan mina nya grejer komma till alla mina nageldekorationer och ROCK naglar ? :D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag känner igen din kille?polare med Roine?

2009-05-27 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0