Ledig...?

Ja, eller Nej.
Jo, ledig på dagen. Men i natt jobbade jag såklart.
Har inte bokat in någon kund idag, då jag behövde sova ut. Och det gjorde jag med stil. Tio i 12 vaknade jag, pigg som attan !

Men, imorgon har jag första kunden halv nio ist, dirket ut till Mjällby för nya jobbet på mini hotellet, sen därifrån direkt till skolan och från skolan direkt till salongen för nästa kund. Kommer jag vara död imorgon kväll? Och  ingen tror väl att jag kommer lyckas gå pank i sommar med 3-4 jobb?

Ikväll bär det av til Svärföräldrarna en sväng, måste blandannat ha min sminkväska. Sen att de är trevliga och pratsamma är en bra guldkant i vardagen !
Fotbollsträning i detta vädret lockar väl inte? Men borta match i Karlskrona på söndag, och Hörvikens damer måste plocka poäng... När ?

Nu ska jag ut till Jerker, vi ska brainstorma om lite presentkort (som efterfrågas rejält på salongen), och lite annat som behövs. Vad hade jag gjort utan Jerker på Bukowskis Studio ?

Maj erbjudanden kom från Nail And Beauty school häromdagen.
Jag kan väl säga så här, SOMMARLACKERNA kan inte bli snyggare än så dära ?
Ska lägga in en beställning, sen tusan ska det lackas sommar !

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycke tar du för att fixa till naglarna???

2009-05-06 @ 23:19:14
Postat av: Erica

Då tycker jag minsann att vi kan försöka vara sociala mot varandra och besöka glassbåten någon dag! :)

2009-05-07 @ 12:17:00
URL: http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0