Min älskade ängel.



Igår var det två år sen du fick sluta kämpa mot sjukdomen och komma till en bättre plats än jorden.
Det känns som igår, och jag tänker på dig varje dag.
Du var min lilla prinsessa. Min Älskade Kinnie.

Det kommer aldrig finnas en högre önskan om att få dig tillbaka till livet på jorden, springandes lös i skogen, nerkröpen i famnen på mig innan läggdags.
Det skär i hjärtat att du blev tvingad att lämna oss. alldeles förtidigt.

Du satte värde på livet, och lärde oss se livet från den enkla och lyckliga sidan.
Jag längtar efter dig var dag, och kärleken till dig består.
...om du ändå vore här.

Nu när Nellie ligger tätt intill mig, ger mig värme och kärlek, vet jag att du ser ner på oss och är vår skyddsängel.

Vila i Frid min älskade tjej. det känns som igår när jag senast höll din kropp i min famn.
Jag glömmer aldrig din blick när du sa åt mig att låta dig gå.
Jag glömmer aldrig din gränslösa kärlek.

Vi saknar dig vår ängel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0