Tjiii fick jag.

Tänkte lägga upp bilder från helgen...
Bland annat tog jag och Tobias premiär glassen på glassbåten, och halva min glass damp i marken.
Vart ligger problemet hos de som jobbar där ?, om jag ber om två kulor, hur kan de få det till fyra?

Men här har jag sprunigt runt och letat efter kameran, och kom på, den ligger i Tobias bil efter konfirmationen vi var på i söndags.

Har precis haft en kund, en klassisk manikyr.Mycket nöjd både hon och jag.
I eftermiddag blir det förlängning av naglar.


På torsdag börjar jag och Bosse ordna och bona ute på hans lilla ställe.
-Kom inte i serveringskläder, här ska det jobbas. :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Har glassbåten i hamnen öppnat?! :O

2009-05-05 @ 16:41:07
URL: http://chiwicoz.blogg.se/
Postat av: Anonym

gnäll om du får en, fyra är ju det man vill ha. Kallas givmildhet. :D

2009-05-06 @ 13:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0