Dissad.?


Ååja ! Det kan man ju påstå.
Efter den enorma underbara goda kycklig rätten Hilda och Emma gjorde medans jag sov,
så dissade de mig totalt, eller jag dem?

De skulle till Bridge lokalen. emma har snart fått med hela fotbollslaget.
Eller... Bricke som en del säger !!!!!!!!!!!!
haha.

Se om jag orkar hålla mig vaken till halv 11, isf ska jag sova hos Emma.
Snart kommer Issa, min älskade. Underbart.


Förresten. Vi får väl säga GRATTIS till Emma som igår tog sig till final i SM Mix i Bridge.
Men vad är det för big deal för den tjejen som är med i landslag och hela köret?
Hon är grym. Så tokstolt över henne, och jag förstår inte ens vad det går ut på ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0