I Love You.

Jag är galet förälskad. I mina fantastiska vänner.
Tanken på dem kryper i hela mig. jag är så lycklig.


Som Josefin kommenterade i ett inlägg nere, så skulle det spåra ur innan kl 8, kanske inte riktigt...
Men vid matbordet började man se tendenser av detta.

Bastun startades, och helt plötsligt var klockan fem på morgonen, och jag hade skrattat och druckit mig igenom en hel kväll och natt. för fulla var vi, helt odrägliga.
Hem från ysane kom jag kl 7 ikväll. Vi har haft det såååå mysigt, och så förbannat roligt.

Bara vi fyra har minnena. Bara vi som kan skratta och le åt det. Vi behåller det så.
För, detta kommer hända igen.


nu är det sov. en lång jobbdag imorgon. 7-17. man går in på jobbet när det är mörkt, och kommer ut när det är mörkt. :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack snälla, söta underbara för en magisk helg! Helt sjukt underbart.. Vi fyra kommer ha roligt åt dessa minnena länge=)

2009-11-16 @ 16:37:29
Postat av: Anonym

usch!

2009-11-22 @ 20:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0