Laddad.

har njutit av ett par öl här på eftermiddagen.Mr San Miguel får mig att koppla av.

om en halvtimme kommer min vackra skjuts och hämtar upp mig. Sen stannar jag I Ysane inatt.
ska bli härligt att bli bortskämd. (som om jag inte redan är det !!)
Vi har mat för nära tusen kronor att kränga på ungefär hmm.. ikväll och imorgon eftermiddag ;)

ozzy Osbourne & Axl Rose får ladda upp min kväll här hemma. jag längtar tillbaka till dagen då jag stod fem meter ifrån
världens vackraste man och sångröst. Ozzy.
Eller när jag grät mig igenom en hela konserten med Axl och nuvarandra Guns `N Roses. 
Det var mina karlar i mitt liv som gjorde mina kvällar, Philip T, Patrik, Adam & Philip L (numera P).
Ni följer med i minnet om världens bästa kvällar, någonsin  !




och Honey, jag kommer styra allt som händer med järnhand....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0