Nu kommer jag dö ?

10 minuter innan jag skulle vara på läkarstationen så såg jag kvällspostens löpsedel.
MAN DOG AV VACCINET.

Jisses, tänkte jag. Men Tog det ändå.
Börjar jag gå baklänges nu ?  Försvinner min röst?
Vad händer om fem år, när de forskat klart om vaccinet vi stoppar i oss idag, 2009?
Ska bli väldigt intressant. jag är inte den som är den, oftast.

Jag menar, Jag tror på ödet. Ska jag dö, ja då är det tamigfan någon mening med det.

väldigt intressant. Inte visste de om det spelade någonroll att jag tar morfin smärtstillande medicin heller.
BRA?

Såg ett gammalt ex där uppe, höll på att trilla baklänges med kryckorna. Jisses... på ett negativt sätt.
Mer behöver vi inte säga om det. Men jag lever nog på det resten av dagen. För jag är toksöt idag. Det kunde vi inte missa !

Idag ska jag endast ta alvedon, trots en enorm smärta i benet. För ikväll bjuds det på gott sällskap och vin.
Jag gillar det så otroligt mycket, att jag vet att jag måste göra mig av med sällskapet. Mitt psyke kan inte må bra av detta i längden. Men ikväll ska vi ha trevligt. Absolut.

Nu däckar jag en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0