Nu startar livet, och vi firar det ikväll.


Hela morgonen har varit fullspäckad på telefon samtal.
Men ett gjorde mig extra lycklig :)
Äntligen, Äntligen. Äntligen ska jag få ett normalt liv.


Vi firar det ikväll, absolut.

I natt därimot, satan vad förbannad jag var. Man märker att man är ute på, vad är det man säger...? Marknaden igen? hahaa. Låt mig sova ! Jag kan inte få bättre kärlek än det jag vaknade av imorse.
Nellie låg på magen och sov så gott, och Sicken uppe vid kinden på mig.
Det är kärlek.

-Och hundar och katter är inga förbrukningsvaror. Som varit en stor diskussion denna vecka.
Jag var totalt emot.


Nu vill jag att mina tjejer ska jobba klart, Frida är färdig för en stund sen iaf.
Great.

Ska vi sitta inträngda i en etta, så det ser ut som en dålig porrfilm, eller blir vi här hemma?
Det bestämmer tjejerna. eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0